träning .

Hej !

Har precis kommit hem från gymmet , det blev bara att jag , Nathalie & Casandra ! Men det var roligt , precis vad träning ska vara ! Vi tränade i drygt två timmar , svettades som en gris .... Så jag ska ta och hoppa in i duschen .

När vi var på gymmet ringde dom från företaget som jag ska på kurs hos och sa  att det har blivit uppskjutet till nästa tisdag istället , lite irriterande men det är bra att det ens blir av .

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra , jag och Nathalie kanske hittar på något annars blir det bara att jag stannar hemma och tar det lugnt . Nu ska jag in i duschen .

Kram !


20 minuter powerwalk på löpband
20 minuter spring/magmaskin
1 h maskiner= mage , rumpa , armar & ben


Streching !




Natta glömde att strecha ryggen så hon ville gärna göra det på golvet i omklädningsrummet , som var fullt av människor ! super *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0