Träning varje dag , då blir jag glad !

Hej !

Kom hem för en stund sedan . Jag och Nathalie drog till gymmet en halv timme tidigare än planerat. Natta hade så mycket träningsvärk så idag körde vi " bara " fettförbränning , vilket också självklart är bra så klart. Men det var alldeles för mycket människor vid den tiden , så oavsett vad Natta vill så ska vi eller i alla fall jag träna innan tre imorgon ! =)
Sen jag kom hem har jag bara städat undan i mitt rum , satt på en maskin svart - tvätt och badat ! Och nu ska jag bara spendera resten av kvällen framför nån bra film och bara ta det lugnt ! Det har varit en väldigt lugn och slapp dag idag ! underbart =D


Nu jävlar , beach 2010 !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0