Nytt jobb .

Hej !

Nu är jag hemma från dagens kurs ! Det gick jätte bra , verkligen . Det var verkligen ingenting att vara nervös över. Idag hade jag kurs på två andra , en kille och en tjej. Vi gick igenom det mesta men har lite kvar som vi då ska ta imorgon . Det var super trevliga människor där och chefen var rolig , bra på att förklara och han såg väldigt bra ut ( inte för att det är viktigt , men det var ett + ) Efter genomgången och en massa antecknande så gick vi och kollade runt i lokalen , väldigt fräsch , dom spelade bra musik . Super härlig stämmning ! Kommer nog trivas där jätte bra ! Efter det hade vi ännu en genomgång och sedan fick vi sluta ! Ser fram emot morgondagen =D Ja just det på genomgångarna , var det nästan bara jag som pratade och ställde frågor , kom på mig själv att jag blev den där jobbiga tjejen som alltid ska ställa en massa frågor och anteckna mer än alla andra precis innan man ska sluta ... Haha , usch !

Nu ska vi i alla fall snart äta mat , tror att vi ska äta potatisbullar faktikst . Älskar det ! Inte speciellt nyttigt , men idag ska jag " fira " , haha .

Pusss *



Ja just det , kontoret är på 13:onde våningen och hissen är liksom i " glashuset " eller vad man ska kalla det . Och jag är höjdrädd , skulle ta en bättre bild , men jag fick svindel och blev lite panikslagen när jag kollade ner . Så här har ni .  haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0