mina bästisar !

Hej !

Då var man hemma från en mysig kväll med Sanna ! Vi gick till möllan och drack några cider & snackade en massa , sen kom Patrik förbi en stund också och åt pizza och bjöd på en cider , så jag har haft en trevlig kväll med mina bästisar ! Men det blev en tidig kväll eftersom Sanna började jobba kl tolv , men det är bara bra eftersom jag ska jobba imorgon kl tolv !

Det är så läskigt att gå hem från bussen vid denna tiden , det är jätte mörkt och det är alltid en konstig gubbe som står vid källsorteringen , så jag ringde Besfort och pratade med honom på vägen + att vi hann prata om en massa ! Jag riktigt dålig på att hålla kontakten med alla och träffa alla mina kompisar =( Och det kommer förmodligen bli ännu svårare nu men jag ska försöka ! Tex. Besfort har jag inte sett sen studenten , vilket var den 5 juni ! ! herregud .. aja , ska i alla fall försöka träffa honom i veckan ! =D

Nej nu måste jag sova , annars kommer jag aldrig att komma upp imorgon ! Sov gott , hoppas att ni har haft en trevlig lördag !

Pusss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0