Jag ♥ foton

Har precis varit nere hos mamma och ätit lite middag ( mackor ) , dom andra åt innan ...fisksoppa !! Det går tyvärr inte hem hos mig ! Men mamma höll i alla fall på att skriva ut lite bilder så då ville jag också det , jag älskar att ha en massa foto på mitt rum , har en massa på mig själv vet inte riktigt hur det kommer sig ? Men jag har även på mina fina vänner & familj . Har alla bilder i svarta enkla ramar , tycker att det är snyggast , eller silver .. Har funderat på att byta ut mina snart .

Men jag har inte satt upp alla ramar sen jag flyttade hem igen så tyvärr så ligger dom bara i en hög och egentligen är det väl inte lönt nu heller i och med att vi ska flytta men det struntar jag i , dom ska upp imorgon !







älskar foton , dom påminner om vilka fina vänner man har ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0