Igårkväll !

God dag !

Igår kväll spenderade vi kvällen hemma hos Ida med vin & en massa snack om hur allting var innan när man var 15 och hur mycket allting har förändrats sen dess ! Och att man vet att man aldrig kommer att få tillbaka den tiden .. Men som tur är så har man en massa bilder , Idas dagböcker ( hon har skrivit ner allt ! ) & fina vänner som kan påminna en !

Vid ett tiden så kom Patrik & hämta oss för att han skulle köra oss till Hipp , han är en ängel !! Sen dansade vi loss hela natten , träffade en massa roligt folk, bla gammla kompisar från grundskolan ( dammfri ) & micke men det kanske blev en öl för mycket ! =P Men det är alltid så jäkla roligt att gå ut med Ida , vi båda älskar att dansa & är super sociala ! Tror att det är därför det alltid blir så lyckat när vi går ut !

Så jag kom väl hem vid 11 imorse , Adrian kom och hämtade mig =) Kan säga att jag var ganska sliten då ! Men så är det om man ska ha roligt .


( min mobil ska in på lagning så det blev inga bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0