äntligen kan jag skriva !

God kväll , snart natt i för sig !

Kom hem vid halv tio , men jag har ätit lite middag och pratat med mamma. Hinner ju inte se dom så mycket längre !
Idag har vi haft en otroligt lugn och skön dag på jobbet , tiden gick även väldigt fort ! Härligt . Vi var inte speciellt många heller , det är någon förkylning som går runt just nu ... hoppas bara att jag inte får den , har varit tillräckligt sjuk för detta året ! =D

Pratade även med Malin innan idag , hon ville att jag skulle vara sminkmodell till henne den 17 februari , spännade ! =)

Nu ska jag i alla fall lägga mig och kolla på NCIS , haha det enda " bra " vid denna tiden , är ganska trött så att jag kommer säkert att somna inom kort ändå !

Men jag hoppas att ni har haft en bra dag ! Jag ser framemot morgon dagen , för då ska min kära vän Nathalie ♥ komma till jobbet och se om hon tycker att det verkar bra , och då ska hon också förmodligen börja jobba ! Tjoho . . tror att hon kommer gilla det , jag älskar ju det =D

God Natt ! ♥



Kommentarer
Postat av: jammy

Hej gumman ! Du har fått en award i min blogg :) Kika efter kramis

2010-01-26 @ 10:07:54
URL: http://jammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0