Dag 2 på jobbet !

Hej !

Nu är jag hemma från jobbet ! Gud vad kul det känns att säga så , idag skrev vi på alla papper och hade ännu en kurs , det gick jätte bra ! Efter det var vi nere hos vårt team fram till halv fem. Och jag har kommit i världens bästa team, dom är jätte roliga och duktiga på det dom gör . Det känns som om vi kommer att trivas ganska bra där =D


11 våningen ... kan inte sluta glo ner även om jag tycker att det är läskigt


13 våningen , kan se över hela malmö ! men jag vågade inte gå fram =D

När jag hade slutat kom Adrian och hämtade mig så körde vi och hämtade mamma , hon jobbar ju bara 5 minuter bort ! Jag gick upp och hämtade henne för att hon ville visa sitt nya kontor och att jag skulle hjälpa henne med lite flyttkartonger ( hon jinxar det lite , för vi vet ju inte till 100% än ) Men i alla fall . Hon hade ett jätte fint och lyxig kontor med underbar utsikt ! Lite avis ...





mamma hade foton på oss , kanske också ska ha det ? =)


mamma vill inte vara med ...

Så nu är jag hemma och har huvudvärk så jag tänkte vila lite & äta lite vindruvor innan maten . Sen ska jag plugga på lite till imorgon. Har nog aldrig varit exalterad över att plugga !!
Sen blir det nog träning med Nathalie , om planerna går som dom ska =)

Pusss *




Kommentarer
Postat av: anonym

Vad är det för jobb?

2010-01-20 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0