Barnfilm ?

Hej Hej !

Kom precis hem från Marie , vi har haft en jätte mysig och lugn kväll! Precis vad jag behövde. Alla hade med sig lite gott så vi hade kakor , chips , godis och allt , så kollade vi på " Bedtime stories " också , en rolig barnfilm ? haha . Fast det blev också en massa snack =)


*

Men nu är jag helt slut ! Denna veckan har varit väldigt omtumlande och det har varit väldigt annorlunda tider. Men jag är väldigt glad & nöjd , det känns verkligen som att detta kommer att bli ett bra år och att allting börjar flyta på. Underbart !

Så är det dags att gå och lägga sig för jag måste vara pigg och glad imorgon då det är kalas !
( kanske måste jobba också på Kb , får se hur det blir )

Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0