3 pass blev det idag !

Nu är jag totalt slut !

Kom hem för en timme sedan men jag var tvungen att få i mig lite mat ! Jag gjorde klyftpotatis & fläskfärsbiffar med lite stektlök , svin gott !

Ja som sagt Nathalie kom och hämtade upp mig , så åkte vi till gymmet ! Där träffade vi Nina & tränade lite på " walkermaskinen " ( lärde mig att den hette det idag ;D ) Men Nathalie hade så bråttom och jag kände inte att ja var klar med träningen , så vi var 50 minuter inne i gymmet sen gick jag och Nina och tränade Indoor-walking ! Det är samma maskin som vi tränade med inne på gymmet fast man gör i en annan takt och med olika rörelser ! Det var riktigt roligt , men gud vad jag svettades ! Det bara rann ner för pannan och ryggen . . . usch

Så nu har jag tränat tillräckligt för idag =D Är så stolt över mig själv , tränat 3 ggr idag och verkligen kämpat ! Och jag älskar det =D

Så nu när jag har fått mat i magen så¨ska jag hoppa in i duschen ( äntligen ) och sen ska jag lägga mig och sova en timme eller två !

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra , men jag är inte speciellt sugen på att gå ut och festa i alla fall . Så det kanske bara blir filmmys ! Får se . .

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0