3 kg !

Hej är hemma från gymmet nu ! Är helt över lycklig , vägde mig idag och jag har gått ner 3 kg .. im on the way .. 10 kg är mitt första delmål och ska jag belöna mig själv på riktigt ! =D
Imorgon ska jag på kurs halv två så jag och Nathalie bestämde att vi ska träna innan om hon har bilen , annars får det bli efter ! Men snacka om att man blir ännu mer motiverad när man ser resultat av sin hårda träning ! Jag hade kunnat åka dit igen !

Nu ska jag upp och duscha och sen ska jag bara lägga mig och kolla på dom 2 andra filmerna som vi har hyrt =) Ska bara ha en lugn kväll hemma så att jag är utvilad och på min bästa sida så att det går bra på kursen ! Håller tummarna för att jag behöver verkligen detta jobbet . . .

Hörs ♥


Kommentarer
Postat av: Meela

good for u darling, bra jobbat!!!!

2010-01-18 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0