2 träningspass imorgon !

Hej !

Då var man hemma igen . Idag var jag och fikade med Sanna och precis innan jag skulle gå så kom Marie , synd ! Men jag hann prata med Sanna lite i alla fall , är så avis att hon ska få åka till Sälen och åka skidor !!
Efter fikan kom Nathalie och hämtade mig så åkte vi till gymmet och kämpade ! Idag var vi riktigt , riktigt duktiga ! Är jätte stolt över oss båda. Jag trodde aldrig att jag skulle vara den som säger att träning är roligt , men det är faktiskt det !!

Så sen jag kom hem har jag ätit middag , bulgur och grönsaksröra - nyttigt och gott ! bra gjort mamma , hon tänkte på mig =D
Och jag har dessutom tagit ett lång och skönt bad med musik på högsta volym så att jag kunde sjunga lite i badet ! haha.

Fick precis ett sms av Sanna , hon ville till Möllan och ta en öl , men jag är helt slut !! Så kanske imorgon ...
Ska försöka få tag på miss Lippai och se om jag ska med imorgon på skivstången !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0