2 disskusioner för dagen !

* Just nu känner jag mig väldigt duktig ! Jag har sökt några jobb idag .. tjoho . Haha . Egentligen borde jag göra det varje dag om jag vill komma härifrån eller i alla fall på en semester i sommar men jag är för bekväm av mig !

* Sen dessutom fick jag veta idag att dom som var här igår och kollade på vårt hus vill byta med oss mot deras lägenhet på Davidshall , nu ska det bara gå igenom hos hyresvärden också . Men jag och mamma har ett dilemma om vilka rum som ska gå till vem ... Det finns ett stort rum som hon vill göra om till två rum som jag och min lillebror ska få och så vill hon ge ett stort rum med " walk in closet " och egen ingång från gården till min lillsyster som är 12 år !!! Det är ju helt sjukt .... fan vad arg jag blev ...

Jag är 19 år .... hallåå , hon är 12 !!! Jag flyttade ut och sen hem igen ... jag vägrar ha det såhär . Rätt ska vara rätt.. Ska jag få det minsta rummet och få¨in dubbelsäng , alla kläder osv in där och hon ska få det andra ... Dessutom hade det varit super att ha en egen ingång , med tanke på att jag kommer hem mitt i natten och så , det gör inte hon ....
Vad tycker ni om mitt fruktansvärda i - landsproblem ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0