snygga ?

Okej nu har bloggen krånglat här i evigheter ! Men nu kom jag äntligen in.

Idag har varit en super bra dag på jobbet , jag har fått jätte bra feedback och allting bara flöt på ! Sa ju det , ny vecka , nya tag ! Imorgon ska vi ha dom högsta cheferna på besök , så det blir snygga & stiliga kläder och ett topp humör ! =D

När jag kom hem från jobbet så såg jag att alla mina glasögon som jag ska testa hade kommit ! Hittade två par som ja gillar som jag ska välja mellan. Men jag måste säga att det är sjukt bra att dom bara kan skicka hem testglasögon så kan man känna efter riktigt ordentligt + att jag har ju inte ritkigt tid nu när jag jobbar var dag så det underlättar ju super mycket för mig !
Men ja som sagt , det var två st som jag fastnade för , men jag är super kass på att fotografera mig själv & speciellt inte med glasögon men här har ni ......



Dom är i stål , lite åt det guldiga hållet , jag gillar dom , vad tycker ni ?
Om man nu kan avgöra det med dessa kassa bilderna ....

Nu ska jag bara krypa ner i sängen , har en lång dag imorgon . Ska träffa Olivia på lunch kl elva och sedan blir det jobb !

Kram *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0