Ut i snön !!

God dag !

Igår kväll var skit roligt jag , Ida & Helena satt hemma hos Ida och drack lite vin & några drinkar och snackade om allt mellan himmel & jord . Men efter det så struntade vi i hemmakvällen och stack till Hipp ! Älskar hipp , kanske lite för många fjortisar men det var kul ändå , vi dansade loss fram tills Adrian hämtade mig.

Nu har jag precis kommit hem från en promenad med mamma , det är underbart skönt väder idag .. Solen skiner och det är lagom kyligt !

Så nu sitter jag i köket och ska fika lite , sen får vi se om jag kanske ska hem till Bobby en stund , vi pratade om det igår men vi får vi får väl se när han har vaknat ..

Mamma tog lite foton också !













Kommentarer
Postat av: Åse

Du ligner så sinnsykt på Lina!!! Nå må dere snart treffe hverandre!

2010-02-06 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0