En fredags dos av KB



























God dag !!

Nu har jag äntligen vaknat till liv , eller nej jag har varit uppe sen 11 faktiskt men jag har spenderat halva min dag på att vända mitt rum upp och ner och bara rensat bort allt som jag inte ska ha med mig , vilket är mycket !!
Det är helt sjukt vad man kan samla på sig på ett halv år ?!



I alla fall , igår var riktigt roligt ! Precis vad jag behövde =D Det var ett tag sedan jag och Sanna var ute själva ! Vi träffade Chrille och alla hans killkompisar så vi var med dom hela kvällen & dansade loss ,älskar när killar dansar , dom flesta killkompisarna som vi har vill aldrig dansa , dom sitter bara i baren och hänger , så det var riktigt roligt ! Träffade en massa gammla kompisar också ! Bjöd alla på inflyttningsfest sen , haha .. Får se hur det går ;)
Precis innan vi skulle hem fick vi en daglig dos av drama ! Så typiskt , det ska alltid hända något ! Så vid fyra var det dags för oss att gå hem så då körde Jose mig ! Vilken ängel , så slapp jag ta taxi =D

Så minus dramat i slutet så var kvällen jätte lyckad !!

Kommentarer
Postat av: Meela

Kuul...killar som dansar är =)

2010-02-20 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0