Trötter !

God kväll !

Hann inte skriva imorse för att jag försov mig igen , hoppas det är min nya grej ... jag gillar inte att bli försenad ! Men jag mötte i alla fall upp Nina i stan och tog en kaffe med henne och pratatde om allt som har hänt sen vi träffades sist , massor !!
Sen efter det tog vi en sväng in om gallerian, så fick  jag köpt ett par nya jeans också ! Får ju passa på nu när jag bor hemma , sen blir det inga kläder ! Skojja ...


Efter det så åkte jag till jobbet ! Men vid sju mådde jag inte alls bra så att jag åkte hem för att kunna vila lite !
Det höll i typ 2 minuter ... sen var jag igång med packningen , och upptäckte att jag saknar två lådor med porslin , glas , handdukar allt viktigt ! Och jag har fortfarande inte hittat dom , liite panik ! Vill inte köpa nytt igen , jag har ju knappt rört dom =/ men det dyker väl upp snart !

Sen åkte jag och Adrian och handlade mat för att dom andra hade redan ätit ! Sådär ja , det var min dag , intressant va ?!

Jag just nu ! Sliten , trött & illamående , ingen bra dag ! =/



Heeela mitt rum är fullt av lådor , kan knappt komma förbi =D sooo close !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0