Snabbgenomgång !

God morgon !

Igår var jag så slut att jag inte orkade sätta mig ner och skriva någonting ! Men igår höll jag som sagt på här hemma med packningen , man har så mycket mer än vad man tror ! Sen kom Nina & Penni förbi och hämtade upp mig så åkte vi till Ikea , vi var väl där i tre timmar kanske ?
Jag köpte i alla fall en massa saker till lägenheten , skålar , durkslag, matta, handdukar , glas ... ja allt !! Lite jobbigt att släpa hem bara ! Men nu är det också klart så nu är det bara maten och flytten kvar !

EFter Ikea kom Patrik och hämtade mig så var vi ute en runda med bilen och spande lite ;)

Och nu har jag skiiiit bråttom till jobbet ! Vi ska ha en tjäna dubbelt-dag !! Tjoho ..


Puss*


detta är väl 1 / 8 del av det jag köpte =/ , men jag festade till det med lite ikea-snacks till min första lördag i lght !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0