NEW YORK

Hemma !

Hade en bra dag på jobbet idag , vi hade några möten & jag lärde mig jätte mycket om företaget och marknadsföringen och hur vi kan göra för att göra ett bättre jobb så det var jätte skojjigt ! Men nog om jobb , det känns som om att det är det enda jag pratar om ...

Innan idag så pratade jag och Olivia om att vi vill åka till Paris och hälsa på Julia , men precis när jag kom hem så hade Sanna skickat ett sms om att hon hade hittat en super billig resa till USA !! New York , och vi har ju alltid pratat om att åka dit tillsammans men det har alltid varit så dyrt osv . Men nu , nu när jag kan så kan jag ändå inte ! Jag får inte mina pengar förrän i Mars , och det är då vi ska åka . Blä och skit ! Hur ska jag nu lösa detta ? Jag hade dött om jag hade fått åka dit nu , döttttttt !! Det är vår dröm , vi älskar New York !
Jag struntar i hur jag gör det men jag ska , jag lyckas om jag vill !

Haha ... Kommer att ligga och grubbla på detta hela natten tills jag kommer på en lösning ! Ska ringa min kära far imorgon också , han har ju alltid tjatat om att jag ska åka dit och hälsa på alla , så nu tycker jag att han ska sponsra !!! =D



Tänk , ¨vårt hotell kommer i så fall ligga på Manhattan !!!!

Någon som vill skänka en summa ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0