Melodifestivalen .



Nu har jag & Julie suttit och tryck i oss popcorn och kollat på Melodifestivalen , vi tyckte att det var helt rätt att Eric kom direkt till Globen , synd bara att inte Pauline fick följa med dit men hon kom ju trots allt till andrachansen.
Och under tiden vi satt och kollade så plattade Julie mitt hår , super skönt så slipper jag göra det själv med en hand + att jag sminkade mamma med min andra hand innan det gick inte sådär jätte bra ! Men hon var i alla fall super snygg innan hon gick .. Känns lite konstigt att min mamma ska ut och festa ikväll men inte jag ? haha ...

Nej men imorgn blir det jobb med Fli & Ida ,Marie & kanske Olivia ska komma förbi ! Det är ju trotts allt Alla ♥ dag imorgon så att vi måste ju krama varandra lite ! =D Sen blir det myspys efter jobb !!

Nu ska jag upp och sätta på en film , The Ugly Truth !

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0