Hjärtat kan rädda mig .

Hemma !

Eller ja jag har i för sig varit hemma ett ganska bra tag nu , men jag åt lite middag & tårta med min familj ! Tyckte att det var tråkigt att jag knappt hann fira min lillsyster idag , men så fort jag får tid över så får jag väl kompensera det med en dag på stan & bio på kvällen eller nått !

Idag på jobbet var alla ganska sega efter helgen , men på eftermiddagen kom vi igång lite och vi är nästan bara tjejer nu , vi har bara tre killar ( när jag började var det bara jag och en annan tjej ) så vi satt i ett helt möte och pratade om killar och vad vi leta efter hos en kille , ålder , utseende , personlighet osv , när vi skulle prata mål egentligen ! Men så kan det gå .. haha .

Idag har jag även fixat lite flytthjälp , mina kära killkompisar från jobbet ska hjälpa till så nu har jag lovat dom öl & pizza efter dom har slitit klart ! Så det ända som är kvar att hyra ett släp , sen är jag redo !! Jag längtar som tusan. Men jag har miljoner saker som jag måste köpa innan ! Så det blir en tur till Ikea , Öb & Rusta nästa vecka med Tessan som också ska flytta nu till helgen !
Spännande ! Det ska bli väldigt intressant och se hur jag klarar av att bo själv ( om patrik inte ska med ) ! Om jag får super mycket panik så får väl lilla hjärtat komma och hålla mig sällskap ! Så slipper man känna sig rädd & ensam  =D

Nu ska jag sätta mig och kolla på film och platta håret , hann inte det riktigt imorse ! Sen ska jag sova ..Så att jag är pigg imorgon , ska till Sebbe på morgonen & sen ska jag hem till Tessan och fika innan jobb !

Sov Gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0