God natt ?

God natt ?

Har inte hunnit skriva något idag , för idag har det varit fullt upp ! Imorse var jag ju och tränade med Nina , super skönt , körde jätte mycket mage och ben idag !
Efter det fick det bli en lång härlig dusch och en svettig buss på väg till jobb ! Idag hade jag en helt okej dag på jobb , det var inget märkvärdigt , var ganska trött & seg .. men man har väl sådana dagar också ! =) När jobbet var slut tog jag bussen hem med en arbetskamrat ( Ismahel ), trevligt att vi kom på nu att vi bor på samma ställe ? haha ..

Så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på lite tv , har dessutom kikat på ett par skor som jag kanske ska beställa ? =D Får se hur det blir med det ..
Imorgon ska kanske en arbetskamrat ( Fatos ) komma och hämta mig och en annan från jobb så att vi slipper ta bussen , hoppas det ! Men vi får se om han kan ta bilen ! =D Sen efter jobb ska jag träffa Sanna på Golden för att Björn ska vara dj ! Skojjigt ... Ser fram emot morgon dagen ..

Jag hoppas i alla fall att ni har haft en bra dag & att den har varit glad och positiv !



( bjuder på en fin bild från nyår på mig & sanna )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0