God kväll...

619703afc276e65541451840b9f3b530.png

Kolla varifrån!

God kväll ! är en aningen irriterad eftersom jag har spenderat en timme av mitt liv på att försöka komma in på blogg.se på datorn .. Men den ville inte ge med sig ! Men förutom det så har jag haft en jätte bra dag på jobbet. Vi hade svin roligt som vanligt =D Och det gick super bra för mig. Idag så började även Emelie hos oss .. Hon har ju suttit där uppe innan. Skojjigt ! Men nu är jag helt slut . Ska träffa Patrik imorgon på morgonen och sen ska jag möta upp Theres i stan . Så imorgon blir det fullrulle igen. Sov gott kära ni *


Kommentarer
Postat av: Linda

Men, var med och tävla om en skit frän "Goodbye Kitty" t-shirt på bloggen :) Alltid kul med lite nytt, dessutom gratis ;)



Direkt länk, http://lindamadelen.blogg.se/category/tavlingar.html

2010-02-16 @ 00:35:25
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0