God dag & kväll !

Hej hej !

Har inte alls hunnit att skriva idag , har haft fullt upp på jobbet och här hemma ! Idag var en okej dag på jobbet , alla var tyvärr lite sega. Men när jag var som tröttast efter lunch så kom min chef och gav mig en bok som hette "var positiv " det stod väldigt bra och intresanta saker som stämmde perfekt ! Hon är nog världens bästa chef .. Hon vet direkt när man är seg , irriterad eller omotiverad och så kommer hon och gör en glad !!



Efter jobbet så åkte jag och Ismael till Telenor och skulle lämna in min mobil , men det gick inte idag så det får bli på måndag , kommer vara utan min mobil i två veckor , tur att man får en lånetelefon ! Men sen gick vi förbi Violetta  och sa hej =)

Så sen jag kom hem har jag skadat min hand & " egen tid " då jag har fixat i mitt rum , lyssnat på musik & tänt upp med en massa ljus ! myspys , så nu ska jag fortsätta så hela kvällen , ska kolla på " Erin Brockovich " på ettan nu också !




Hörs imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0