Familjekväll .

Hej Hej !

Har suttit där nere med min familj sen jag kom hem från jobbet , vi har ätit middag & tårta ( fick ju synda idag i och med att Nigel fyller år =D ) Vi har haft en super mysigkväll med mycket skratt , härligt ! *
Egentligen skulle vi ju bowla men Nigel mådde inte så bra , så att det får bli en annan dag , men han verkar i alla fall hel nöjd med sin födelsedag och det är ju huvudsaken !

Idag så hade jag en bra och rolig dag på jobb , jag har så jäkla roliga arbetskamrater !! Så idag blev det en massa skitsnack , jobb - så klart & hela havet stormar , om ni nu kommer ihåg den leken ... Helt sjukt !

Men nu är jag slut i huvudet och känner att jag måste krypa i säng om jag ska komma upp till jobb imorgon ... Imorgon är det som vanligt 13 - 21 .. Det var bara idag min chef var så snäll och lät mig gå lite tidigare så att jag kunnde fira min lillebror ! =D Men däremot tänkte jag att jag skulle upp lite tidigare och gå på promenad ! Skönt nu när det är så kallt & mycket snö !!

Hoppas att ni har haft en bra dag ! Sov gott *




så här glad var Nigel *


Julie hade gjort en gräddtårta med choklad på helt själv ... hon är tolv ! imponerande & den var svin god !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0