dags att gå till jobbet !

Hej hej !

Skrev ett inlägg innan när jag var ute på långpromenad med Iso , men det försvann ... typiskt ! Det var i alla fall jätte sköbt att gå på en lång morgon promenad , Iso uppskattade väldigt mycket han hoppade runt i snön även om den var upp till hans mage !  Aja .. Nu har jag precis gjort mig i ordning och käkat frukost , nu ska jag bara måla naglarna sen är jag klart !
Hoppas det blir en rolig dag på jobbet =D Men jag vet inte vad jag ska äta för lunch , kanske blir att vi går och käkar =D

Ha en bra dag så hörs vi senare ! Pussss *

Idag blev det lite bekväma kläder , ska ändå bara sitta inne på kontoret hela dagen !
Så det blev tajts , tunika & kavaj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0