Today is the day !




Äntligen är min dag här ! Okej jag fyller ju inte år idag men idag ska vi fira mig ! tjoho ...
Jag har fått hundratals sms idag om hur taggade folk är och som det ser ut nu så är vi nästan full pott , vilket känns väldigt bra !!
Just nu sitter jag och tar ett glas vin och lyssnar på musik och försöker komma ner i varv lite , har varit uppe och sprungit sen kl nio imorse så nu försöker jag bara slappna av och njuta av att alla andra faktiskt hjälper till med att fixa allting !
Fast strax ska jag iväg till kb och göra i ordning och kolla så att allt är ok , sen är det tillbaka hem som gäller och fixa sig , sen är det fest !!!!!!!!!!!

Hörs sen


Kommentarer
Postat av: Meela

Du har ett sånt vacker leende! Borde le oftare på bild!!!!

2010-12-19 @ 23:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0