Im not a bartender ...

Hej !

Igår hade vi ju coctail-kväll hemms hos Sanna , hon & Björn köpte med sig typ alla olika sorters sprit sorter från deras resa. Så vi köpte en massa juice , läsk & annat tillbehör. Så vi satt med drinkböckerna och blandade ihop en massa olika drinkar , det var faktiskt riktigt roligt , även om vissa blev godare än andra ;) Vid ett & ett antal drinkar senare så tog vi taxi till Etagé. Förstår inte hur vi alltid lyckas hamna där varje gång haha. Tur att vi alltid har kul !


sjukt . . .


min lilla rumpunge som jag har saknat så !!












jag fick vara bartender 1 omgång ! kanske inte det jag ska jobba med direkt !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0