Nrj in the Park !

Ja vart ska jag börja !

Igår var en så sjukt lyckad dag/kväll så ja ..
Jag mötte upp Ida vid fem så gick vi ner till hamnen & käkade fish 'n' chips (sista festivalmaten) sen gick vi till Stortorget & satte oss óch tog en öl i öltältet fram tills Sebbe kom och hämtade oss och då gick vi ner och ställde oss och kollade på Nrj in the Park , vi fick riktigt bra platser så man såg allt ! Och precis innan det började kom Malin också. Ja alltså , vi hade så himla roligt , alla måste trott att vi var dumma i huvudet , vi skrek , dansa tog en massa foton osv. //Men folk kan säga vad dom vill , men Nrj in the Park är en rolig tillställning , det är en massa låtar / artister som man har hört det senaste året och det är så mycket människor ! Jag älskar det.// I alla fall efter Nrj så gick vi bort till Fridays och där blev det en j*kla massa drinkar och vi träffade massa andra vänner där , aahh det var så kul ! Men när dom stängde så drog vi bort till Etagé en stund , men sen blev alla så hungriga så vi gick till Mc donalds sen cyklade jag & Ida hem, kanske inte världens bästa idé, höhö !


















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0