Tillbaka till verkligheten !

Hej !

Har ingen förklaring till varför det inte har blivit något bloggande , men nu är det slut med min paus !

I onsdags var jag på fest hos Sanna & Marie , dom firade 6-års äktenskap ,haha, vilket vi verkligen var tvugna att fira ! så det blev bröllopstårta, en massa vin & gruppfoton & vid midnatt gick vi till Babel !















Under torsdagen gjorde jag inget speciellt men på fredagen däremot mötte jag upp Sanna för att äta på Malmöfestivalens första dag , och precis som i vanlig ordning blev det Fish 'n' chips , vår favorit ! Sen senare på kvällen satte vi oss hemma hos mig och drack lite vin och spelade kort innan vi fick sällskap av Mr. Acke , Sebbe & Marie ! Det blev faktiskt en riktigt lyckad kväll ! or that's what I've heard ... hehe .















Mr.Acke in love !


dags att gå hem ?

Men dagen efter var inte alls rolig ! Jag blev sängliggandes hela dagen fram till att det var dags att äta middag. Jag , mamma och Julie gick ner till Möllan och åt jätte god middag , men jag drog mig hemåt direkt efter det medans dom andra tog en sväng ner om Malmöfestivalen , så det var ju tråkigt ! Men man har ju bara sig själv att skylla , inte sant ?!


ja det fick bli ett litet snedsteg med maten , men jag var döende ....

Men igår blev det hård träning här hemma efter den måltiden och all dricka ! Och även idag , imorse var jag & Marie ute på en låång & väldigt snabb powerwalkrunda i solskenet , riktigt skönt !! & svettig blev man ..


svettigt värre !

Men nu ska jag strax iväg & träna igen , spinning ! & det blir det resten av veckan också =D Sen har jag dessutom gjort upp ett jätte bra schema så att man kan hålla koll på sin träning, mat & vikt ! Im on fire !!

Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0