Fan vad kass jag är !

Oj vad jag har blivit dålig på detta !

Aja igår mötte jag upp Ida vid nio tiden , planen var att vi skulle gå på bio men det fanns 1 biljett kvar så det sket sig ! Så istället gick vi och satte oss på Gränden och tog ett glas vin & fick sällskap av Oliver ! Efter det bestämde vi oss för att gå hem till mig o dricka några öl med Sanna & sen dra till Etage , så det gjorde vi! Och kul blev det !!

 









Idag har jag spenderat hela min dag hemma , det har regnat hela dagen så det har inte varit jätte lockande att gå ut ! Men vid fem kom Malin hit så hängde vi lite här hemma fram tills vi gick och tränade spinning halv sju ! Men vi gick på det intensiva passet , om man inte är van att träna spinning så ska man nog inte ge sig på det svåraste passet , höhö ! Men vi klara det , vi var genomblöta och håret var lockigt när vi gick därifrån men det är ju bara bra !
Imorgon blir det vila med träningen och sen är det träning torsdag , lördag & söndag !

Im on fire , tjohoo !

Sov gott ♥


såhär snygg var jag efter träningen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0