Babel rocks




& ja det är en cigg .. haha





Igår hade vi ännu en riktigt lyckad kväll ! Vi förfestade hemma hos Leos kompis Anton, vilket var jätte trevligt & efter det drog vi till Babel och dansade hela natten. Det var riktigt bra musik igår så man ville inte göra något annat. Det blev kanske lite mycket dricka .. men sommaren är snart slut & då blir det inte alls lika mycket festande , då går man tillbaka till det vanliga , skönt & tråkigt !
Så jag var väl hemma vid halv tre & gick och la mig direkt !

Sen vaknade jag tidigt imorse & sen halv sov jag fram tills Mr. Acke ringde och väckte mig vid två. Det var väl tur det annars hade jag missad min & Kevins fika , men jag hann ! Vi köpte kaffe & gick och satte oss vid kanalen , pratade lite & så hälsade vi på både Malin & Ida på jobbet ! Vi hade verkligen jätte trevligt ! Det var nog ett år sen jag såg honom sist , strax efter studenten, synd för vi har så kul när vi ses. Så det ska vi ändra på !

Nu blir det i alla fall middag & sen ska jag nog på bio och se Inception , den ska ju vara såååå bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0