Trötter !

God morgon !

Det där med att jag skulle lägga mig i tid & sova ut funkade inte riktigt som jag hade planerat ! Precis när jag hade somnat fick ungarna skrattanfall typ vid två och dom slutade inte  och vid tre kom min mamma hem + att dom hade fest på gården . . Och nu på morgonen ringde Ida mig ( fast det var ok ) Men ändå , vilken natt haha !
Ska försöka vila lite senare faktiskt !

Men nu så tänkte jag städa lite & sen funderar jag på att jag ska åka till landet och hälsa på min moster men jag vet inte än , vi får se !

Puss på er ! ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

förlåt :(

2010-08-07 @ 17:54:23
Postat av: Suvi

Ingen fara haha, du får ringa mig när du vill hjärtat ! <3

2010-08-07 @ 19:17:30
URL: http://jamiejackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0