The day so far ..

Hej !

Idag vaknade jag så himla sent så att allting blev så stressigt ! Men jag mötte upp Ida direkt efter jag hade vaknat så gick vi på ett ärende & sen gick vi in till stan och åt lite mat , absolut sista festivalmaten haha , nej men det är sista dagen idag ( tack gode gud ! ) & så fick vi även lite sällskap av Malin , så det blev en mysig liten lunch dejt ! Efter det tog vi en runda på stan innan Malin började jobba och efter det fick det bli en runda på stan med mor min som slutade tidigt. Och hon var så snäll och köpte ett par nya byxor till mig & sen blev det en jätte fin ring också ! Hon är bäst min mamma ♥

Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra , har beslutsångest , jag är så trött så det hade varit så skönt att stanna hemma och glo på film men sen är det ju sista dagen på festivalen så man kanske ska passa på ? vi får väl se hur det blir !

Ha en bra kväll !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0