Quality time !

Gud vad skönt det har varit ikväll , jag har bara haft en lugn och skön kväll ! Det var ett tag sen jag hade det sist.
Jag har spenderat hela min kväll med min lillebror & hans bästa vän Benne, jag tvingade dom att se filmen " Human Centipede " jag har velat se den länge men inte vågat se den själv ! Det var ingen läskig film men den var sjuk , äcklig & störd. Vi satt och åt middag samtidigt , ett tips om ni ska se den filmen , ät för guds skull inte samtidigt ! haha .
Efter det kännde vi i alla fall att vi behövde se en uppmuntrande film så det fick bli " Baksmällan " den filmen kan aldrig bli fel ! Så fick vi sällskap av min söta lillasyster också , man blir på så bra humör när man hör henne skratta ♥

Men nu har dom förflyttat sig till vardagsrummet för att se någon annan film men jag börjar bli trött ( känner mig som 40 år nu ) men jag tänkte krypa ner i sängen och kolla på ett vänner-avsnitt innan jag lägger mig. Kan nog vara bra att komma i säng i tid nu , det har varit så mycket tjo och tjim dom senaste dagarna så det kan vara bra om jag får sova ut !

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll !




min underbara lillasyster ! snygg som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0