Nu ska 10 kg bort !

Gud vad skönt det var ! Svettigt men skönt. Vi gick hela rundan i Pildammsparken , det är så fint där !
Nu är jag riktigt peppad igen , äntligen ! Jag har bara väntat & längtat till att jag ska få min träningsenergi tillbaka. I vintras var jag på topp , tränade nästan varje dag & gick på Viktväktarna , men sen fick jag mitt heltidsjobb som gjorde det omöjligt att hålla igång det! Men nu ... ahh så skönt det ska bli ! Ni ska få se .. Alla med sina elaka kommentarer ska få äta upp det !!

Im on fire ! Dags för Viktväktar-lunch




Kommentarer
Postat av: Madeline

Jag har läst din blogg ett tag och det är nog inte första gången vi läsare hör att 10 kg ska bort.

2010-08-05 @ 12:00:20
Postat av: Suvi

Ja det är sant ! Men som jag också skrev så kom det hundratals saker ivägen som gjorde att jag inte kunde avsluta mitt mål. Jobbet som var måndag - fredag + söndagar , familjen - min mamma & hennes man skiljdes osv .. Då var inte det min första prioritet även om jag verkligen verkligen vill gå ner´. & 10 kg är inte lätt att gå ner .. men denna gången ska jag göra allt jag kan och hoppas på att det inte kommer någonting ivägen igen =)

2010-08-05 @ 12:22:43
URL: http://jamiejackman.blogg.se/
Postat av: madeline

Då önskar jag dig lycka till :)

2010-08-05 @ 23:09:00
Postat av: Suvi

Tack så hemskt mycket ! =)

2010-08-06 @ 22:17:00
URL: http://jamiejackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0