Mitt projekt !

Idag har jag spenderat hela min dag på att organisera och få i ordning mitt lilla rum. Vår lägenhet är väldigt stor men mitt rum är lika litet som en garderob typ( och jag fick det minsta rummet eftersom jag har flyttat in och ut två ggr & ska förhoppningsvis flytta snart igen så .. ) Men när man har ett sånt här litet rum så gäller det att planera och komma på dom smartaste förvaringsmöjliheterna och jag tycker att jag lyckades väldigt bra idag. Det saknas bara vissa saker & det ska jag och Adrian åka och fixa på Ikea imorgon.

Tycker att mitt rum är så himla mysigt , får alltid komplimanger för mitt lilla rum ..





Har rensat ut bland mina smycken också !




Kolla in mina snygga tavlor ;)






Nu är allt så organiserat som det kan bli !

Det är precis som att jag bor i en graderob inte att jag har en garderob i mitt rum , haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0