Lasse Stefanz

Hej !

Kom precis hem efter en super trevlig kväll med Ida ! Vi satt först på " Bullen " & tog en öl med hennes mamma och hennes vänninor. Sen gick vi till dansbanan på festivalen och kollade på Lasse Stefanz , dom var faktiskt ganska sväniga måste jag erkänna haha ! Efter det tog vi en runda på festivalen och kollade på en danstävling med min lillebror och hans vänner , det var faktiskt ganska kul , hans kompis ställde upp ! Hade jag nog aldrig vågat i den ålder , fast inte nu heller i för sig ! Men han var i alla fall jätte duktig, så jag och Ida skrek och klappade och hejjade på honom men då blev vi genast schhade av Nigel för att han tyckte det var pinsamt så då gick vi , haha ! Fy jag börjar bli gammal !!

Nej nu är det dags för mig att lägga mig och kolla på " Vänner " säsong 5 och sen ska sova ut för imorgon väntar en rolig dag med mina töser .....

OCH JAG SÄGER BARA MALIN , LEEEET'S GO ! YOU ARE GOING DOWN ! ;D Sov gott alla ! ♥






Wiiihooo Lasse Stefanz !






Nigels vän Kasper , Nigel finns där i bakgrunden , men han ville gömma sig .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0