Good morning sunshine !



God morgon !

Gårdagen var riktigt rolig ! Jag och Ida dansade loss på 90-tals dansgolvet, riktigt bra musik. Man kan säga vad man vill men gammal musik slår ny musik när man ska dansa. Det är så mycket roligare att dansa till musik som man har minnen till. Så vi passade på att dansa loss på det dansgolvet , det är inte ofta det är öppet !

(( Tyvärr så slutade vår kväll i tårar! dock inte för min del. En viss person fick för sig att dela med sig information på fel plats vid fel tillfälle ! Jag är så arg och besviken på hur man kan behandla en människa på det sättet. Jag hoppas att du kommer att läsa detta , du behöver hjälp , jag hoppas att du ser till att få det också innan det är försent !! ))

Men som tur var så var klockan ganska mycket så det gjorde inte så mycket att vi behövde gå hem , men det var synd för att vi hade en riktigt rolig kväll ! ♥


Nu blir det frukost & sen blir det 40 minuter på träningscykeln & träna lite armar och mage !

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0