Den 10 !

God kväll !

Kom precis hem har varit på middag hemma hos Helena ( mammas vän ) med hela familjen. Det var ett tag sen jag var där så dom var glada att jag hängde på idag. Vi hade jätte kul , mamma och Helena bara satt och as-garvade hela tiden !

Familjen är fortfarande kvar , men jag kände att det var dags för mig att cykla hem, jag sov 4 timmar inatt och imorgon ska jag jobba/hjälpa Malin på hennes jobb , Chili från 15.00 - 22.00. Fy ! Haha nej då , det ska bli kul att jobba med Smalin igen , saknar våra roliga söndagar på Kb ! snyft *

Jaha vad har jag annars gjort idag , inget kul alls egentligen ! Jo , jag var och fikade med en gammal killkompis , det var riktigt roligt ! Ja det var det enda ! ;D

Nej nu måste jag sova, får se & hoppas att jag får sova ostört inatt , hade varit underbart tack !

Puss på er ! ♥


såhär snygg & gullig var jag efter middagen , en aning trött också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0