Dålig uppdatering !

Tusan , jag har bara totalt glömt bort att skriva ! haha.

Fredagskvällen blev i alla fall lyckad , vi satt på Maries gård & mös innan vi stack till Kb. Kb var som det brukar , roligt & en fullt med massa välbekanta ansikten. Men kvällen blev också relativt lugn , men det var bara skönt !

& igår blev det en super skön & mysig hemmakväll med mina syskon ! Det var en perfekt filmkväll , det ösregnade & åskade , dessutom var det fuktigt som satan så¨det var ingen idé för mig o mitt hår att gå ut ;D. Vi kollade på den nya filmen Grown Ups , riktigt rolig ! och sen kollade jag på " It's complicated " & " Sex and the city 2 " , you just gotta love it ! Men även om jag hade en hemmakväll så kom jag ändå inte i säng förrän kl 4 ?

Ja och idag då har jag spenderat min dag med mina fina vänner , var & fikade med Sanna och Marie på Lilla Kafferosteriet ( världens mysigaste café ) & nu precis kollade jag på " Sex and the city 2 "  ( igen ! ) med Marie och Leo !

Så det har faktiskt varit en lugn och skön helg ! Men det behövde jag , tydligen =) Så nu ska jag försöka lägga mig i " tid " ska bara kolla på ett avsnitt av " True Blood " först, säsong 3 , spännande !! 

Sov Gott ! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Tush

De va en helt ok film =)

2010-08-19 @ 09:08:06
URL: http://www.filmkritikerna.se/grown-ups

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0