8/4-10

God morgon !

Är det bara jag som blir på jätte bra humör när det är fint väder ? Jag vill ut direkt ! Hade det inte varit för att jag ska jobba om en stund så hade jag gått ut på världens längsta runda i solskenet. Men jag får väl njuta av den lilla stunden som man får vara ute på väg till bussen osv .. =)

Nu under hela morgonen har jag gjort lunch till jobbet , duschat , kollat på tv , sminkat mig och allt ! Har hunnit med ganska mycket, men jag får en energiboost om det är fint väder !
Så om en stund bär det av till jobb som vanligt , men det är  bara imorgon också sen är det helg igen ! Tiden går så fort !
Nästa helg kommer min syster från Amsterdam ! Läskigt , jag har ju aldrig träffat henne. Så jag håller på att planera med Lisa ( min andra syster ) vad vi ska göra när hon kommer. Om vi kanske ska gå ut och äta vi tre eller om alla ska med... Men det är lite svårt att planera vad man ska göra , det känns inte som att det finns något speciellt att visa i Malmö ? Tips ?

Aja , nu ska jag väl bara ta på mig lite kläder sen ska jag springa till bussen ! Ha en bra dag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0