äntligen hemma *

Hej !

Nu ligger jag äntligen i sängen i en super skönt over-sized tshirt ! Jag har längtat efter denna stunden hela dagen. Idag har varit en väldigt bra dag, men alla på jobbet var väldigt trötta och sega efter ledigheten ! alla hade festat hela helgen så det var väl kanske inte så konstigt. Men man blir inte piggare själv av att ens arbetskamrater sitter och gäspa hela dagen . Men allt som allt gick det super bra !

När jag kom hem satte jag mig direkt framför tvn och kollade på Cougar Town, älskar det ! Tycker att " Monica " är lika bra i denna serien ! & så åt jag lite mat till också.

Och nu är jag så trött så att jag knappt kan hålla ögonen öppna ! Så , Sov Gott ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0