Babel med syster

Hej !

Igår spenderade jag heela min dag på att städa och rensa ut saker som skulle slängas, säljas , jaa allt ! Så det var väl lite därför jag inte skrev ! Men det var skönt att få iväg det också !

Senare på kvällen fick jag ett meddelande av Tessan som ville gå på bio och se Shutter Island, så jag, hon och Robin åkte och såg den. Fy vilken psykiskt störd film ! haha .. man visste inte vad man skulle tro , och under en period så trodde man att man var lite störd själv. Väldigt invecklad film ! Jag & Theres gick därifrån lite fundersamma ! Fast det är en film som alla borde se.



Efter filmen ringde min älskade syster som äntligen har kommit hem från Trinidad och ville att jag skulle möta upp henne och hennes vänner på Metro på ett glas vin, så jag åkte dit & tog ett glas vin och hade jätte trevligt med hennes vänner. Sen efter det gick vi till Babel & drack en massa goda drinkar och dansade loss tills dom stängde. Det var riktigt roligt ! Efter det så skulle vi dra till Brogatan med två killar som träffade där men det var stängt så vi gick hem till henne och lågi sängen och snackade jätte länge.
Så jag hade en jätte mysig kväll med storasyster ♥



Och nu är jag hemma igen & ska hoppa in i duschen för att vi ska strax iväg till Adrians föräldrar och äta påskmiddag !

Kram *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0