Helg uppdatering !

Oj herregud ! Har totalt glömt bort att skriva & har dessutom haft hur mycket som helst att göra !

I fredags efter jobbet mötte jag upp min kära syster och hennes vänner på Bastard  för att små-fira henne. Det var verkligen super trevligt, det blev vin , lite småplock & många intressanta samtalsämnen! Efter det gick vi till Grappa en stund för ytterligare lite vin & sen efter det blev det Kb ! Så det var en väldigt lyckad fredagkväll, men jag glömde min kamera hemma ! Typiskt . .

& igår var jag faktiskt på det igen! Planen var att jag skulle vara hemma hela dagen och packa & ta det lugnt. Men isället åkte jag hem till Nina & skulle finputsa mina naglar inför Paris , vilket jag gjorde också , men sen stannade jag kvar där så var vi nere på gården och drack kaffe i solen i 2 timmar innan vi gick upp & lagade mat med lite god dricka. Så efter middagen åkte vi in till stan & mötte upp Ninas granne Linda och så satte vi oss på Lilla Torg, Moosehead & efter det gick vi till Kb, vi hade en raggningskväll . . Gick väl sådär ? haha ... Nej, men vi dansade och hade jätte roligt på Kb & träffade en massa intressanta människor !




jag hämtade ju ut mina nya glasögon i fredags, lite dålig bild , ni får se en annan sen .






fina bilder *

Idag har jag varit på barnkalas hos min lilla kusin Johannes i Skurup. Vi fick en massa gott som min moster hade bakat, hon är grym på att baka, längtar tills hon öppnar sitt café ! Det var jätte trevligt, och kul att träffa alla men vi kunde tyvärr inte stanna så länge eftersom vi var tvunga att åka hem och packa ner mitt rum & packa väskan till Paris.
Mamma & dom kommer ju flytta till den nya lägenheten när jag är i Paris så jag var ju tvungen. Men gud vad jag är trött på att packa ner & upp hela tiden ! 4 ggr på ett år räcker .. haha , fast det är underbart att jag slipper hjälpa till !


Innan kalaset idag , åkte vi och hämtade upp Nigel som hade spelat match i Lund. 1 mål gjorde han idag. Är så stolt över honom ♥








Packningen , check √
Flytt-packningen, check √





Klar , igen !

Nu ska jag sova ! Är så himla trött, hörs imorgon !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0