En vanlig natt på kb ?

Hej !

Har inte skrivit på några dagar. I onsdags gick jag hem lite tidigare från jobbet för att jag mådde jätte illa! Så jag låg bara i soffan med mamma och kollade på tv hela kvällen.. Lite tråkigt.

Men igår gick jag till jobbet & tog min vistdelning , igen . Underbart. Sen fick jag också en biobiljett. + att vi fick nöjet att skratta åt våra teamleaders som klädde ut sig till påskkärringar för att vi vann en tävling !


haha .. ♥

Nog om det , igår när vi tog bussen hem från jobb så var det en kvinna som svimmade också , så att det var jätte läskigt , för att hon vaknade knappt upp och kunde inte resa sig, så dom var tvungna att ringa ambulansen. Så det var lite läskigt faktiskt.


när jag kom hem hem fick vi leta efter våra påskägg , jag hittade alla tre ! ( ja jag letar & får påskägg fortfarande )

När jag kom hem så skyndade jag mig på kläderna och åkte hem till Marie & drack lite vin med Sanna & Emelie. Sen gick vi till Golden & drack lite , såg en jätte snygg kille som jag och Marie tjafsade om. Sen gick vi hem till Maries barndomskompis och shottade Tequila innan vi gick till KB. Vi tänkte att det skulle vara en valig kväll så att det var massa rastadudes som flummade runt ! Haha .. Men det var faktiskt roligt. Och fan vad vi vid tre började dom spela  reaggeton , riktigt roligt !
Sen skulle vi på efterfest , men sen blev det inte så , så vi gick och handlade kebab, som min taxichaffis tvingade mig att kasta ut för att den luktade för mycket vitlök , hahaha !


super snygga sanna ♥




ja ...








fy fan ...




haha ... emelie petar marie i örat =D






random kille ?







dags att gå hem ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0