Snabbgenomgång !

Hej !

I förregår gick jag hem från jobbet för att jag kände att jag inte hade energin till att vara där, för att det snurrande runt så mycket annat i min skalle också. Så gick gick till hm & köpte en ny kjol & tröja för att pigga upp mig själv ;) sen mötte jag upp Sanna så gick vi till Lilla Torg & tog några öl med Sebbe & hans två kompisar , Olivia kom också förbi en stund. Jag tror att vi satt där i 3,5 timme ! Älskar det , så¨himla mysigt att sitta ute på uteserveringen med filtar & ljus!
Efter det kom Leo och hämtade upp oss så åkte vi till Möllan & satte oss en stund och då kom Björn också , sen gick vi hem till Leo efter det allihopa.
Precís vad jag behövde , det var super trevligt och avkopplande !




hade inte min kamera ,så det blev mobil-bilder.



Igår var jag hos optikern. Och jag blev väldigt chockad likaså blev han , jag behöver glasögon varje dag & någon annan typ av glas ! Han såg det direkt ... Så det förklarar ju varför jag har haft ¨så ont i huvudet hela tiden ! Men han hittade i alla fall ett par perfekta glasögon till mig. Dom kommer att kosta lite , men det är värt det + att dom var super snygga !!
Efter det gick jag och Nina & käkade lunch på Lilla Bagericafét som har flyttat till Gustav , så satt vi ute i solen och åt bakadpotatis med kyckling/curry , super gott !



Efter det gick vi till Åhlens & sedan åkte vi hem till henne och byggde mina naglar , hon har ju Uv-lampa och gelé .. Skönt med fina naglar igen ..



( får väl ta en bild när dom är klara också ! )

sen köpte vi kina mat från Wong's i Limhamn , suoer gott var det ! Sen åkte jag hem =)

Snabbgenomgång !!

Nu ska jag i alla fall klä på mig & sticka till jobbet . Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0