ska askmolnet stoppa oss ?

God morgon !
Orkade inte riktigt skriva igår , eller jag hade inte så mycket att skriva. Igår var bara en vanlig söndag, jobbade 12-21 och sen därefter var jag så trött så jag somnade efter 10 minuter in i min älsklingsfilm , Notting Hill !

Men nu är jag utvilad & sitter just nu och kollar på Våra bästa år och sminkar mig .. Ska strax springa upp och klä på mig. Jag får absolut inte vara försenad till jobbet idag. Vi ska få in en ny kampanj & updragsgivaren ska komma. Spännande. Det ska tydligen vara en jätte lätt & bra kampanj , vi får väl se ! Men det är i alla fall försäkringar !

För en stund sedan kollade jag i min kalender och såg att det bara är 9 dagar kvar tills vi åker till Paris , nästa onsdag !! Hoppas bara att askmolnet har försvunnit så att det inte blir inställt så att vi måste boka om eller nått sånt , för då kommer vi dö ! haha , nej men vi har sett fram emot det hur länge som helst & det ska bli så skönt att komma iväg ! Vi får hoppas på det bästa.

Nu får jag skynda mig ! Puss *


jag igår *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0