Ny kamera !

Hej !

Igår spenderade jag hela kvällen med min mamma istället. Ingen av oss orkade egentligen gå ut , vi börjar bli gammla , kan inte festa hur mycket som helst! Så jag och mamma gick till macken och handlade lite gott , och sen kollade vi på SATC , men jag somnade i mitten ! Jag var totalt slut.

Imorse kl tio kom Adrian och hämtade mig så åkte vi till Netonnet för att byta min kamera som har krånglat lite med batterierna, men när vi var där hittade jag en annan kamera , som är bättre och snyggare som jag köpte istället. Den var lite dyrare men det var det värt !

Det blev en: Nikon Coolpix L110 , super bra och liten !



Efter vi hade fixat kameran så åkte jag och Adrian och kollade på bilar , han ska byta bil ...
igen ! Men den han ska byta till är mycket finare. Men sen hittade jag givetvis min drömbil , eller det är egentligen bmw x5 , men denna hade varit en perfekt första bil + lite flashig !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0