Nu åker jag till Paris !


Hej !
 Nu har jag haft en mysig & trevlig morgon med ♥ !! Och enda sedan klockan tolv har jag packat om och tagit bort hur mycket som helst ! & sen har jag bara duschat , plattathåret, ätit , laddat kameran !
Så nu är jag redo för Paris ! herregud , vad spännande ! Nu är jag faktiskt lite skakig , är så jäkla flygrädd ! Men det går säkert bra, bokade om min flygstol igår så nu sitter jag brevid tjejerna också !

Så ja , snart ska jag åka ! Ni får ha det underbart för det ska vi , hihi !
Vi har gratis internet på hotellet , men frågan är om min dator tar emot det , den funkar ju inte riktigt som den ska ! Vi får se om jag bloggar varje dag eller om det blir  när jag kommer hem den 4 maj !

Btw: ha en trevlig valborg , tror att vi ska spendera vår valborg upp i Eifeltornet med champagne & basker !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0